woensdag 15 februari 2012

Livia - IX

Het is de volgende dag. Ik sta op de tweede verdieping van de Eiffeltoren en kijk naar beneden. er hangen hier van die groene netten, die je ook op gebouwen ziet hangen als er steentjes van de gevel kunnen vallen. Die netten hangen hier om mensen die springen op te vangen. Volgens mij moedigen ze het springen wel aan. Je staat op de tweede verdieping en kijkt naar beneden. Dan denk je vaak (ik tenminste): hoe zou het zijn om hier te vallen, gewoon een vrije val maken, niet omdat je levensmoe bent, maar om het gevoel. Oke, de meeste mensen gaan dan parachutespringen, maar sommigen kunnen niet wachten. En als je dan van die groene netten ziet hangen die je opvangen, dan is het een stuk makkelijker om te springen, ook al ben je niet levensmoe. Maar ik ga niet springen hoor. Durf ik niet. Ik heb hoogtevrees. Toch heb ik een kaartje voor de derde verdieping gekocht. Ik ga er toch niet naartoe, maar misschien…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten