zaterdag 18 februari 2012

Livia - XII

Weer een atractie in Parijs. Hoe het heet weet ik niet. Een of ander gebouw met roltrappen aan de buitenkant. veel kunste¬naars hier. Het gebouw is een museum. Leuk. Zo'n museum moes¬ten ze in Nederland hebben. Daar hebben ze wel het Museonder. Da’s ook wel leuk.


Ik kick op musea. Vind ik leuk. Ik kan een dag lang in een museum rondhangen. Ook al hangt het vol met schilderijen. Dan is het eigenlijk veel leuker. Dan komen er meer mensen die ik kan bekijken. Want hoeveel mensen komen er nou naar een leeg museum?

Mensen kijken kan hier trouwens goed. Veel mensen. Het grap¬pigste vind ik de Amerikaanse toeristen. Die zien er altijd zo overdreven uit. Met hun hawaii-shirts en flinke cameras en zo. Die vragen er gewoon om beroofd te worden. Ze hebben toch altijd genoeg geld bij zich. Dus je hebt altijd wel een beet¬je. En dollars kun je verkopen, net zoals camera's, travellers Cheques en weet ik wat nog meer. Zelfs ingewanden en zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten