woensdag 29 februari 2012

Livia - XXIII

Hij is er. Zij is in paniek. Hij heeft haar geslagen. Die vieze kikker die vrouwen ver­huurt. Ze ligt op de grond, haar neus bloedt. Ik verlies mezelf in woede en val de man aan. Hij is verrast. Maar toch is hij voorbereid. Hij slaat me. Ik sla hem terug. We vechten. Dat gevecht houdt op als hij zijn mes trekt. Het mes dat in mijn been gezeten heeft. Dan sta ik op, zo snel als ik kan. Hij ligt nog half op de grond. Ik trap op zijn hand. Hij laat het mes los. Ik ga verder met op hem in trappen. En ook al heb ik geen kisten aan, hard trappen doe ik toch. Het gevecht eindigt als er een medewerker van het hotel binnenstormt. Ik zeg dat dat een indringer was die ons wou beroven. Dat her me gelukt is om hem neer te krijgen en dat hij een… Ik zoek het mes, maar het is weg, net als het meisje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten